A mérkőzést közvetítő NBC közlése szerint 114.4 millió néző tekintette meg a finálét. Az eddigi nézettségi rekordot a tavalyi Seattle Seahawks–Denver Broncos Super Bowl tartotta 112.2 millió nézővel. A háztartások 47.5 százalékában nézték a találkozót. Az amerikai nézettségi örökranglista első hat helyén egyébként az előző hat NFL-döntő áll.
A legtöbben természetesen a drámaian alakuló végjátékba kapcsolódtak be, akkor 120.8 millióan nézték a közvetítést, míg Katy Perry félidei show-ját 118.5 millióan tekintették meg.
A mostani Super Bowl nemcsak nézettségben döntött rekordokat, hanem a közösségi médiában is. A Twitteren például egy perc alatt 395 ezer bejegyzés született Malcolm Butler meccset eldöntő labdaszerzésekor, majd a mérkőzés vége utáni percben 379 ezren írtak egy rövid üzenetet.
A New England története nyolcadik Super Bowlján negyedik bajnoki címét nyerte meg. A Super Bowl krónikájához tartozik még, hogy a meccs MVP-jének (legértékesebb játékosának) választott Tom Brady az egyéni cím mellé a főszponzor által felajánlott Chevrolet típusú pick-up-ot a mérkőzést eldöntő döntő fontosságú szerelést jegyző Malcolm Butlernek adta.
(fg)
(Forrás:sportrajongo.hu;mti/Fotó:Twitter)