A Termas de Rió Hondo-i versenypálya 2008-ban épült és két évvel ezelőtt végeztek rajta egy komolyabb átépítést, hogy megfeleljen a nemzetközi szabályoknak. Idén pedig további felújítást hajtottak végre, ami nem csak a paddockot érintette, hanem a bukótereket és a kommunikációs központot is.
A 4806 méter hosszú aszfaltcsík vonalvezetése nem ismeretlen a Zengő Motorsport pilótája számára, hiszen tavaly először a hetedik majd az ötödik helyen ért célba. Idén annyi a változás, hogy növelték a versenytávot, így kétszer 13 kört tesznek meg a pilóták a vasárnapi futamon. Michelisz tavaly mindkét futamon pontot tudott szerezni köszönhetően egy 5. és egy 7. helynek.
"Az argentin forduló előtti 5 hetes szünetben volt időnk rendszerezni az első 7 versenyhétvége információit. A tavalyi bíztató dél-amerikai versenyek után idén is az a fő célom, hogy a gyári Hondák közelében legyek. A pálya vonalvezetése nagyon élvezetes, több ponton is lehet előzni, ami sajnos a mi dobogós esélyeinket csökkentheti, ugyanis ez egyben azt is jelentheti, hogy a Citroen versenyzői, erőfölényüket mindkét futamon jó helyezésekre válthatják majd. A reális célkitűzés most valószínűleg a pontszerzés, ugyanakkor kis szerencsével, remélem, elcsíphetünk egy dobogó közeli helyezést" - beszélt Michelisz az esélyekről és az elvárásokról.
A kompenzációs súlyokat tekintve ezen a hétvégén is a LADA versenyautói lesznek a legkönnyebbek, a Hondák +20 kg-ot, a Chevrolet versenyzőinek +40 kg-ot, míg az éllovas Citroenek +60 kg-ot kell majd vinniük a hétvége során.
(Forrás:Zengőmotorsport/Fotó:sport.hir24.hu)