Jump to content

Pick Szeged: közel 100 ezren látták a szegediek meccseit

2015. 06. 15. 15:16

A MOL-Pick Szeged férfi kézilabdacsapata 48 meccset játszott az idényben. Összesen 99 ezer 448 néző látta a meccseit. Szegeden 23-szor szerepeltek Balogh Zsolték, ebből hatszor telt ház előtt.

A MOL-Pick Szeged az előző idényben 48 mérkőzést játszott. A hazai bajnokságban, az alapszakaszban, a rájátszásban és a bajnoki döntőben is szerepelt Juan Carlos Pastor együttese, a magyar kupában Pécsett az elődöntőben, majd a döntőben, illetve a VELUX EHF Bajnokok Ligájában is csatáztak.

A találkozókat 99 ezer 448 néző tekintette meg, ez 2071-es átlagot jelent. Hazai pályán 46 ezer 700 (2030-as átlag), idegenben 52 ezer 748 (2197-es átlag, ebben a pécsi mk-döntő is szerepel) szurkoló figyelte a MOL-Pick Szeged meccseit.

A VELUX EHF Bajnokok Ligájában hétszer játszott hazai pályán a szegedi együttes, ebből négyszer megtelt a lelátó. Ezeken a találkozókon összesen 21 ezer 900 nézője volt a szegedieknek, ez 3128-as átlagot jelent. Idegenben 28 ezer 179 néző volt kíváncsi a Szeged szereplésére, amely Kielben lépett a legtöbb drukker előtt pályára, a negyeddöntő visszavágóját 10 ezer 285 szurkoló látta.

Az NB I alapszakaszának hazai meccseit 12 ezer szurkoló nézte meg, idegenben 7650-en voltak a lelátón. Az 1–6. helyért tartó rájátszásban emelkedett a szurkolói létszám, az öt hazai meccset 9600 néző (átlag: 1920), az idegenbeli fellépést 7919 drukker figyelte.

A bajnoki döntő mindkét meccse közel telt házat hozott, míg a Magyar Kupa pécsi fináléjában 3 ezren voltak a nézőtéren, az elődöntőben pedig ezren buzdították a MOL-Pick Szegedet.

(Forrás:sportrajongo.hu;pickhandball.hu/Fotó:pickhandball.hu, szegedma.hu)